Naast de winkeldiefstal problematiek die ruimschoots aan bod komt in deze uitgebreide training leren wij u en uw medewerkers ook hoe u in agressieve situaties het beste kunt reageren en handelen.
Naast de winkeldiefstal problematiek die ruimschoots aan bod komt in deze uitgebreide training leren wij u en uw medewerkers ook hoe u in agressieve situaties het beste kunt reageren en handelen.
Tijdens deze training komen al deze aspecten ruimschoots aan bod en worden ook eigen ervaringen van de deelnemers eens goed onder de loep genomen. De deelnemers leren om gevaren vroegtijdig te herkennen en deze in de kiem te smoren. Maar daar blijft het niet bij. Want wat moet u doen als de situatie alsnog escaleert? Deze training leert u:
Tijdens het praktijkgedeelte neemt een ervaren acteur/actrice de rol van moeilijke en stelende klant op zich. Een rollenspel is niet een vooropgezet toneelstukje. Zowel de acteur als de deelnemers weten niet van tevoren wat er gaat gebeuren. De acteur reageert op het gedrag van de deelnemers en beloond of bestraft daar waar dit nodig is. De cursisten krijgen op deze manier de kans om hun handelingen in alle rust te trainen en te evalueren. Onder professionele begeleiding wordt er een deskundig advies uitgebracht en kan de cursist het rollenspel weer hervatten.
Deze training duurt 1 dag
Maximaal aantal deelnemers is 10